Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014


Επιστροφή στα θρανία!

Το μάθημα αυτό το δουλεύουμε δύο μέρες. Ξεκινήσαμε να γνωρίσουμε σχολεία από διάφορα μέρη του κόσμου. Επεξεργαστήκαμε τις εικόνες, εντοπίσαμε ομοιότητες και  διαφορές και γράψαμε λεζάντες στις εικόνες του βιβλίου. Δεν παραλείψαμε να πούμε και για το δικό μας σχολείο και να γράψουμε και γι'αυτό.




 Στη συνέχεια παίξαμε με τις λέξεις αίθουσα και τάξη. Είπαμε αρκετές προτάσεις για να καταλάβουμε τη διαφορά μεταξύ των δύο  λέξεων και συμπληρώσαμε την άσκηση του βιβλίου.

Συμπληρώσαμε την ορθογραφική εργασία και θυμηθήκαμε από τα σημεία στίξης που έχουμε μάθει την τελεία και το ερωτηματικό.

Στο τέλος κάναμε την εργασία από το τετράδιο εργασιών. 




 Φύλλο εργασίας






Προσθέσεις διψήφιων αριθμών
Συνεχίσαμε και σήμερα όπως και χθες με προσθέσεις διψήφιων αριθμών. 
 Χθες δουλέψαμε παράλληλα στον πίνακα και στο τετράδιο των μαθηματικών μας. 
Κάναμε αρκετή εξάσκηση υπολογίζοντας νοερά και κάθε φορά ζητούσα να εξηγήσουν και να γράψουν πώς έφτασαν στο αποτέλεσμα.

Σήμερα πήραμε το βιβλίο στα χέρια μας και αφού γνωρίσαμε τους ήρωες του βιβλίου ασχοληθήκαμε με κάποιες από τις εργασίες του 2ου κεφαλαίου. Ομολογώ πώς τα μικρά μου δε δυσκολεύτηκαν αφού θυμήθηκαν όσα είχαμε δουλέψει πέρυσι.











Ο Αγιασμός στο σχολείο μας
Το ξεκίνημα στο καινούριο μάθημα ήταν εύκολο, γιατί ήταν πρόσφατη η εμπειρία των παιδιών.
Μιλήσαμε για τον αγιασμό που έγινε στο σχολείο μας πριν από μια εβδομάδα, θυμηθήκαμε τι κάναμε όλοι εκείνη την ημέρα και πώς νιώθαμε.
Ανοίγοντας το βιβλίο η πρώτη εντύπωση ήταν ότι είχαμε μπροστά μας ένα μεγάλο μάθημα. Συμφωνήσαμε να βρούμε λέξεις-κλειδιά μέσα στο κείμενο ώστε να μας βοηθήσουν να ξεκλειδώσουμε το κείμενο και να το θυμόμαστε πιο εύκολα και το κυριότερο χωρίς άγχος. 
Διαβάσαμε λοιπόν το κείμενο και υπογραμμίζαμε τι λέξεις-κλειδιά. Στο τέλος γράψαμε αυτές τις λέξεις στον πίνακα και προσπαθήσαμε να τις χρησιμοποιήσουμε μέσα σε προτάσεις για να πούμε με δικά μας λόγια όσα μάθαμε.
Νομίζω πως τα καταφέραμε πολύ καλά.

Ο Σταυρός: Το σύμβολο
Σήμερα κάναμε το δεύτερο μάθημα στο βιβλίο. Ακολούθησα τον ίδιο τρόπο με τη μόνη διαφορά ότι ομαδοποιήσαμε τις λέξεις-κλειδιά για να μπορούμε να πούμε πιο εύκολα με δικά μας λόγια όσα μάθαμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου