Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας

Πριν ξεκινήσουμε το κείμενο του βιβλίου θεώρησα καλό να μπούμε στην έννοια της παραγράφου με λίγο διαφορετικό τρόπο.
Ακολούθησα την εξής πορεία:
Διαβάσαμε με τα παιδιά ένα κείμενο όπου οι προτάσεις διαδέχονταν η μία την άλλη. Επεξεργαστήκαμε το κείμενο, συζητήσαμε για το θέμα του και δώσαμε έναν τίτλο. 
Στη συνέχεια παρουσίασα το ίδιο κείμενο με τη διαφορά ότι τώρα ήταν χωρισμένο σε παραγράφους. Τα παιδιά κατάλαβαν αμέσως ότι είναι το ίδιο κείμενο. Ακολούθησαν οι ερωτήσεις:
Ποιο κείμενο σας φαίνεται πιο όμορφα γραμμένο;
Ποιες διαφορές παρατηρείτε ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο κείμενο;
Με τις απαντήσεις που δόθηκαν βγήκε η έννοια και η χρησιμότητα  της παραγράφου. 
Προχωρήσαμε ένα βήμα ακόμη και εντοπίσαμε από που αρχίζει και που τελειώνει η κάθε παράγραφος και δώσαμε μια λεζάντα για την καθεμία.
Εννοείται ότι δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε με το βιβλίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου