Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Δραστηριότητες της πρώτης ημέρας

Αν και γνωριζόμαστε πάντα υπάρχει χώρος να γνωριστούμε καλύτερα. Υπάρχει και ένας ακόμη σημαντικός λόγος, έχουμε  δύο καινούρια μέλη στην ομάδα μας.
Το πρώτο δίωρο γράψαμε μέσα στο συννεφάκι  λίγα λόγια ο καθένας μας για τον εαυτό του:
  • ποιο παιχνίδι μου αρέσει πιο πολύ
  • ποιο είναι το αγαπημένο μου τραγούδι
  • ποιο φαγητό μου αρέσει περισσότερο
  • ποιο είναι το αγαπημένο μου μάθημα και γιατί
  • τι κάνω στον ελεύθερό μου χρόνο

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τον ήλιο, κόψαμε τα συννεφάκια και τα συγκεντρώσαμε σε ένα κουτί.

Ακολούθησε η δραστηριότητα "Μάντεψε ποιος;"
Μοιράστηκαν τυχαία τα συννεφάκια σε όλη την ομάδα.
Κάθε παιδί διάβασε το συννεφάκι που είχε στο χέρι του και προσπαθούσε να μαντέψει ποιος το έχει γράψει. Βοήθησε βέβαια και η ομάδα όπου ήταν ήταν απαραίτητο.




Το επόμενο δίωρο αποχαιρετήσαμε το καλοκαιράκι. Κλείσαμε τα μάτια μας και γυρίσαμε πίσω το χρόνο στο καλοκαίρι. Θυμηθήκαμε ποιους είδαμε, πού πήγαμε, πώς περάσαμε και πώς αισθανθήκαμε που επιστρέψαμε στο σχολείο μας.
Στο τέλος φορέσαμε τα γυαλάκια του καλοκαιριού και είδαμε τις όμορφες εικόνες που μας θα μας μείνουν αξέχαστες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου